RETOUR DES PUBS !!!

Discutez ici de toute l'actualité du Real Madrid en général

RETOUR DES PUBS !!!

Messagepar real7730 » 22 Août 2010, 00:57

SAlut j'aimerais savoir si se serait possible de supprimer toutes les pubs merci d'avance :)
!!!!! HALA MADRID & CR7 !!!!!
#Florent#
Rien N'est Impossible !.
real7730

Re: RETOUR DES PUBS !!!

Messagepar Miguel » 28 Août 2010, 10:36

J'ai supprimé tous ceux que j'ai vus! Si vous en voyez d'autres, dites le moi! Désolé pour le dérangement...
Miguel
Administrateur

wholesale Youth NHL Jerseys

Messagepar candicesty » 11 Sep 2010, 18:55

wholesale Youth NHL Jerseys NHL Jerseys clothing wholesalers in usa,cheap Youth NHL Jerseys NHL Jerseys clothes exporters in uk,replica Youth NHL Jerseys NHL Jerseys polos china,discount Youth NHL Jerseys NHL Jerseys outlet,Youth NHL Jerseys NHL Jerseys cotton tshirts warehouse,authenticYouth NHL Jerseys NHL Jerseysfleece distributors In Bulk,Youth NHL Jerseys NHL Jerseys coats manufacturers,Youth NHL Jerseys NHL Jerseys jackets clearance lots credit card,original Youth NHL Jerseys NHL Jerseys shirts store no minimum,kids Youth NHL Jerseys NHL Jerseys factory canada,knock off Youth NHL Jerseys NHL Jerseys jeans for sale paypal,,fakeYouth NHL Jerseys NHL Jerseys rhinestone tees for less free shipping,,childrens Youth NHL Jerseys NHL Jerseys hats,caps,handbags,perfume,purses,bag,hoodies,belts,dress,flip flops,Slippers,jewelry,bracelet,earring,necklace,scarf,shoes,boots,wallets,purse,Youth NHL Jerseys NHL Jerseysbriefs,rings,sunglasses,bra,shorts,skirts,Youth NHL Jerseys NHL Jerseys sweaters,Youth NHL Jerseys NHL Jerseys swimwears,tank tops,Youth NHL Jerseys NHL Jerseys underwears.
candicesty

Retour vers Actualité du Real Madrid