la HONTE!

Discutez ici de toute l'actualité du Real Madrid en général

la HONTE!

Messagepar patrickson » 13 Avr 2010, 14:58

il est claire définitivement qu'avec M. Pellegrini le réal ne sais pas gagner les matchs importants, pourquoi sortir Marcelo :o , pourquoi rentrer Raul avant benzema :shock: ; Manuel Pellegrini doit partir :evil:
HALLA MADRID & REAL FOR EVER
patrickson

Re: la HONTE!

Messagepar Adams19 » 14 Avr 2010, 01:32

Morinho viendra
Adams19

Messagepar patrickson » 15 Avr 2010, 20:15

je ne m'en remt pas de ce classico,merde et remerde :evil: :twisted: :oops:
HALLA MADRID & REAL FOR EVER
patrickson

Messagepar ronaldo9 » 16 Avr 2010, 03:13

moi je savait que le barca aller gagner ce classico ,mai le real avait de bonne occasion et il pouvait le remporter ..........c'est la faute de l'entraineur de merde .on attend mourinho , vien a notre secours :|
ronaldo9

X-Games skier remembered for pushing limits

Messagepar bcde387 » 20 Avr 2010, 14:54

OLYMPIC VALLEY, Calif. - Current Olympians and others in the ski community on Thursday mourned the loss of professional free skier C.R. Johnson, who died in a fall while skiing a steep chute at California’s Squaw Valley.

Johnson, 26, who has competed in the Winter X Games, was skiing with a group of friends Wednesday afternoon when he fell while trying to negotiate a “very, very tight, rocky area,” said Jim Rogers, a member of the Lake Tahoe-area resort’s ski patrol.

He fell face-first, then spun around and struck the back of his head on rocks in the Light Towers area of the resort. Johnson was wearing a helmet, but Rogers said the helmet took a serious blow.
tn requins
nike air max tn
tn
Nike shox shoes
bcde387

Retour vers Actualité du Real Madrid